onsdag 24 november 2010

Resa?

Lurar lite på om jag ska ta med mig Clara iväg på en liten semester. Bara vi två till något skönt, varmt ställe. Har ju inte så lång tid kvar som mammaledig så det gäller att passa på. Vårt resmål (sannolikt någon Kanarieholm) och boende måste vara superbekvämt och absolut inga energikrävande aktiviteter ska utföras under tiden. Med det menar jag typ "vuxenturism". Jag vill bara njuta lite värme, bad och Clara. Låter väl underbart att äta ute om vi vill det, fixa mat själva om vi vill det, sola lite, bada lite och somna tidigt på kvällarna eller läsa några bra böcker när C lagt sig? Får se om jag hittar den ultimata resan, om jag nu överhuvudtaget bestämmer mig för att dra.

3 kommentarer:

  1. Låter härligt! Gör det! Livet är för kort för att låta bli.

    SvaraRadera
  2. Camilla T: Du har rätt, det är så man borde tänka. Får kanske börja leta lite resor...

    SvaraRadera