onsdag 21 december 2011

Så in i bombens täppt

Det är så täppt i samtliga av lilla familjens näsor att jag helt enkelt inte orkat skriva något den senaste veckan. Har inte så mycket extra ork om jag säger så. De här ettriga små viruspartiklarna måste nog tillhöra några av de kraftigast sekretproducerande små jäklar jag någonsin varit med om. Det är sanslöst utan att beskriva några detaljer. Jag konstaterar också att feber, nys, hosta, rinnsnuva och nästäppa inte är särskilt kul att drabbas av ens när man är ensam. Gissa hur kul det är när man dessutom har två (alternativt tre om Anders räknas) kinkiga människor till som ska ha uppmärksamhet och hjälp?
Fast om jag ska se det positivt så är det bättre att vi är sjuka nu än när julen kickar in ordentligt. Det är snart det!!

1 kommentar:

  1. Täppt var det här också:(. Det suger musten ur en!! Hoppas ni kryar på er snart. Kram

    SvaraRadera