torsdag 29 mars 2012

Det där med ögonfransarna

Jag började ju med ögonfransserum för nästan två månader sedan. Hur har det gått? Börjar med att skriva att det kommer bildbevis, men vet ni hur svårt det är att fota sitt eget öga utan att det ska se ut som ett rödsprängt grisöga? Inser i skrivande stund att det ju faktiskt kan vara så att ögonen ser ut så, som grisögon. Kul för mig... Nåja, till serumet. Det funkar, kanske inte så otroligt som jag trodde men det funkar. Fransarna är längre och mörkare, men jag har också tappat en del fransar den senaste veckan. Tappar fransar gör man ju alltid i omgångar och kanske är jag bara mer observant nu. Jag ger det en månad till och under den tiden ska jag på nytt försöka få till och publicera en grisögonbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar