onsdag 7 september 2011

Lista

Kopierade en lista från Mikaela. Hur svarar du?

Brukar du komma i tid? Om man är i tid med 10 minuters marginal så ja. Gillar verkligen inte folk som kommer för sent.
Har du bra kondition? Nej, dåligt med tid för träning de senaste två åren.
När blev du fotad senast? Lekte med Photo Booth för ngn dag sedan
Hur känner du dig nu? Lite yr faktiskt
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Blir du bra på bild? Absolut aldrig, måste vara den minst fotogenica person på klotet eller är jag bara sådär ful helt enkelt
När och varför grät du senast? I förrgår när jag kollade på Svenska Hollywoodfruar och Isabel Adrian tvingade sin panikskrikande dotter att ta hål öronen. Det gjorde ont i hela mig så då grät jag.
Var det pinsamt att svara på det? Nej
Hade du en bra kväll i går? Helt ok
Din favoritdryck på morgonen? KAFFE!
Kan du laga mat? Fruktansvärt dålig på att laga mat. Desserter och bak går lite bättre
Är du nyttig? I vanliga fall skulle jag svara ja, men när jag är gravid eller ammar så äter jag på tok för mycket sött.
Är du blyg? Oftast inte, tror jag...
Vilken tid gick du upp i dag? 07.15
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Nuförtiden förmodligen bara några glas vin vilket jag inte druckit på typ 3 år...
Har du spytt offentligt? Jepp
Hur många timmar sover du? Alldeles för få pga två små flickor, en snarkande make eller katter som håller mig vaken i omgångar
Vad sa du senast? Baba bibo bibo ba till Nora
Var du på festival i somras? Nej, inte min tepåse. För smutsigt, kallt och blött
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min man
Vad skulle du behöva nu? Sova, duscha och dammsuga
Har du snygga skor? Ja, i garderoben som inte passar på lekplatser eller till barnvagnspromenader
Vad var det första du sa i morse? Där ligger du och är vaken till Nora som låg och tuggade på sin filt i sängen
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, maken, Clara och Nora
Har du körkort? Ja
Är du ensam nu? Nej, Nora ligger på golvet bredvid mig och gurglar
Vad ser du fram emot mest denna vecka? En eventuell shoppingtur under morgondagen eller kanske en sovmorgon till helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar