fredag 14 januari 2011

Dålig framförhållning

Jag ska ju börja arbeta om ungefär två veckor och inför detta har vi fått ett litet problem, eller egentligen ganska stort. Jag arbetar en hel del hemifrån när jag inte är på resande fot eller inne på huvudkontoret i Köpenhamn. Att jag skulle kunna sitta ostört här hemma med lilla C i samma hus finns inte på kartan. Skulle klart ha fixat detta lite tidigare men har nog förträngt det hela. Nu letar jag då febrilt efter någon typ av kontorshotell där jag kan inhysa mig. Det löser sig säkert på något sätt men just nu känns det väldigt besvärande om jag inte skulle kunna optimera min arbetsinsats under de tre månader det gäller innan nästa lilla bebis förhoppningsvis tittar ut.

4 kommentarer:

  1. :-) Och DÄR kom äntligen det jag väntat pa att fa läsa mer om här! Insmyget som en liten parantes pa temat kontorshotell. ;-) Berätta mer nu! Hur MAR du? Hur känns det? Vad säger lilla C? Berätta!

    SvaraRadera
  2. Nästa bebis?! Hur har du kunnat hålla det hemligt? Berätta mer nu vill jag ju veta allt. Är förresten lite avis måste jag erkänna... Kram och Grattis:)

    SvaraRadera
  3. Camilla: Snitsigt va? ;)
    Maria: Tack för grattis!
    Mer info kommer till er, lovar.

    SvaraRadera