måndag 24 januari 2011

Frågor & svar

- Varför dåligt med uppdateringar på bloggen? Sjukdomsepisoden med förkylningar och magsjuka som startade i julas har sänkt mig fullkomligt. Nattsömnen har varit skit och dagarna känts som evighetslånga träningspass. Är helt slut och blotta tanken på göra som inte är nödvändiga har fått gå bort. Snart tillbaka på plus/minus noll hoppas jag.
- Snart arbete? Om en vecka är det dags.
- Hur känns det? Vet inte riktigt.
- Är jag laddad? Har inte funnits någon möjlighet att ladda.
- Kommer jag att hinna bli laddad? Gärna men hur?
- Har jag hittat något kontor? Nej.
- Har jag panik över det? En aning.
- Har jag Ågren inför arbetet? Kanske lite.
- Har jag prestationsångest? Utan tvekan.
- Har jag tanketrängsel? You bet.

1 kommentar:

  1. Tänk på att det är ytterst tillfälligt! Blunda och skjut upp, ja det är min melodi! Lalalala-bingo!
    Kram!

    SvaraRadera