onsdag 1 februari 2012

Var det så det gick till?

Höll på att plocka undan drivorna av leksaker som bildas under en dag. Detta görs lite häftigare än brukligt för att det ska gå fort. Anders och Clara är och handlar mat, Nora sover. Finns roligare saker att göra då än att plocka undan därav brådskan. Jaja...
Fick just tag i en sån där Briohund och skulle slänga ner den i en back snett bakom mig. Vrider mig, slänger i hunden, vänder tillbaka för att nästan kasta mig över plasttallrik när jag tjongar huvudet i trappan. PANG! Det small så det rungade mellan öronen och jag tror minsann att jag hörde fågelkvitter. Var det så det gick till när serietecknarna kom på fåglarna som likt en gloria cirkulerar, kvittrande över huvudet på våra animerade figurer efter stjärnsmäll? Det där är ju tydligen inte "hittepå".

2 kommentarer:

  1. Kunde varit värre; armbågen tex...

    SvaraRadera
  2. Dr. Phil: Så rätt, huvudet är ju ändå inte så viktigt ;)

    SvaraRadera