fredag 6 augusti 2010

Hiss eller diss?

Clara har verkligen inte fått smaka på mycket sötsaker i sitt liv, men på sin 1-årsdag hade jag bestämt att hon skulle få äta sin tårta. Här i spänd förväntan över vad som komma skulle. Eller var det ljuset på tårtan som var så spännande? Hon älskar eld (övergående trend hoppas jag;))


Nu huggs det in! Mmmm, eller?


Nej, tårtan var inget vidare men den där skeden verkade ju kul!
Bra tycker jag. Förhoppningsvis blir hon ingen sockerjunkie som sin mor.


Verkligen kul sked det där!


Det blev ett lyckat kalas och Clara verkade nöjd. Till min förvåning grät jag inte en enda tår under den stora dagen, men att det brände bakom ögonlocken mer än en gång ska inte förnekas.

5 kommentarer:

  1. Ah, grattis i efterskott till stora flickan!!! Och grattis till er föräldrar som fatt en sa fin tjej! Jag vet hur det känns med de där tararna och stora känslorna...

    Sadär som Clara gör med skeden pa sista bilden gör var Clara ocksa! Och sa skrattar hon sa nöjt som om hon är världens roligaste! Maste vara arets partytrick bland ettaringar! ;-)

    SvaraRadera
  2. Camilla T: Tack så mycket.
    Ja, vår Clara skrattar också åt sig själv när hon kör det där partytricket och då kan man ju inte själv heller låta bli.

    SvaraRadera
  3. Sötnosen!

    Måste nog lära Molly skedtricket eftersom Clarax2 är så haj på det;)

    SvaraRadera
  4. Maria: Klart Molly måste lära sig årets partytrick;)

    SvaraRadera
  5. Haha, grattis till Uri Geller dy! ;)
    Kram!

    SvaraRadera