onsdag 11 augusti 2010

På tu man hand


Ikväll har vi varit ute och ätit middag på tu man hand, Anders och jag. Första gången på länge. Första gången var det också för C att läggas av någon annan än oss. Claras mormor och morfar skötte det hela med glans och det hade gått hur bra som helst. Känns väldigt skönt ur två aspekter. För det första att nattning av någon annan än förälder är avklarat och gick bra, för det andra var det oerhört skönt att få äta och prata i lugn och ro med min fina make. En härlig promenad längs havet på väg hem blev den perfekta avslutningen. Det är tydligen så man laddar batterierna känner jag;)

1 kommentar:

  1. Det later helt underbart! Helt fantastiskt underbart! Jag skulle ocksa gärna haft nagon som kunde lägga bada barnen sa jag kunde ga ut och äta middag med maken. Njuuuuuuut! (Och ta ett glas vin för min del ocksa nästa gang, snälla du!)

    SvaraRadera