lördag 10 juli 2010

Dubbel värme

Inte skönt att ha 39,3 graders feber när det är supervarmt ute. Det värsta av allt är att det inte är jag som drabbats utan lilla C... Utan förvarning och utan några andra egentliga sjukdomstecken. Hon var kinkig på förmiddagen vilket hon normalt sett aldrig är och jag tyckte hon kändes lite varm men det är ju alla i det här vädret. Efter att hon sovit en stund och fortfarande kändes lika varm kollade vi tempen och visst hade hon feber. Hoppas det går snabbt över både för hennes del och för min. Hönsig som jag är nuförtiden blir jag ju orolig. Denna gång för att jag inte vet varifrån febern kommer. Kanske tredagars-febern, kanske inte...

1 kommentar:

  1. Det är väl troligen tredagarsfeber om hon inte haft det ännu? Det är obehagligt för de far sa väldigt hög feber, men sedan är det över ialla fall. Paracetamol och vatten är nog det enda som funkar.
    Hoppsa hon kryar pa sig snart!

    Stor kram!

    SvaraRadera