måndag 19 juli 2010

Smutsigt hår?

Som ganska ny småbarnsförälder har jag lärt mig att en till synes vardaglig sak som att duscha kan innebära lyx. Jag har lärt mig att man inte kan räkna med att kunna duscha varje dag. Jag har lärt mig att duscha snabbt. Jag har lärt mig att hur snabbt jag än duschar hinner jag inte alltid tvätta håret. Följden av detta blir ett smutsigt hår. Man kan vilja gå ut trots att man har smutsigt hår. Bara för att man är just småbarnsförälder behöver man inte se ut som om man inte hinner duscha.
Lösning: Torrschampo.
Jag har inte använt det förut så jag har inte mycket att jämföra med men jag har surfat och surfat för att hitta det ultimata. Hoppas jag funnit det. Det är från Batiste. Ett torrschampo som tydligen ska vara grymt bra trots lågt pris (nästan alla torrschampo är dyra!). Ett torrschampo som tydligen är vida känt i England och som först i år nått den svenska marknaden. Idag har jag det i min hand, men just nu är håret rent så jag får återkomma med betyg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar