torsdag 29 juli 2010

3 dagar & 3 goda ting

1. Barnvaktspremiären gick strålande och vi hämtade en helnöjd och sprallig tjej! Och för mig gick det också bra;) Jag tyckte att jag kunde koppla bort det ganska bra fram tills jag visste att det var dags för kvällsgröt och att C kanske skulle bli trött. Då var mina tankar hos henne och mormor, men annars tycker jag faktiskt att jag var duktig ur det hänseendet. Denna gången var Anders och jag inte ensamma ute och käkade men det dröjer nog inte länge tills vi tar vara på den här avlastningen som är guld värd och hittar på något tillsammans på tu man hand. Det var ju ett tag sedan om man säger så...
2. Jag har gjort det! Efter oändligt tjat och gnat om mitt hår har jag klippt av det. Kort. Skönt och ganska fint tror jag. Bild kommer kanske, kanske, kanske.
3. Anders har fyllt stort och vi har firat med nära och kära. Känner mig seg som attans idag fast jag knappt drack en droppe men det blev en fin dag, kväll och natt.

8 kommentarer:

  1. Vill verkligen ha bild kära kusse!

    SvaraRadera
  2. Camilla: Får se om jag kan få till en bra bild på mig själv. Som bekant är det inte så lätt...

    SvaraRadera
  3. 1. Så skönt att det gick bra både för dig och Clara :).
    2. Hallå, du kan inte undanhålla oss en bild nu när du har klippt av dig håret!!!
    3. Visst är det orättvist att man mår kasst nuörtiden fast man knappt druckit alkohol... Grattis till mannen i efterskott!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Maria: Jag ska påbörja mental peppning och yttre piffning så kanske den där bilden kan komma till stånd innan håret växt ut igen ;)

    SvaraRadera
  5. Tittar in lite som hastigast och stämmer in i kören om bild på nya frissan! Och ber om ursäkt att min närvaro på nätet tryter så här om sommaren.
    Hoppas du har det härligt!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Mikaela: Du är ursäktad och saknad. Ja, fy snart får jag nog falla till föga och ge er en bild. Inte just idag bara...;) Kram

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till Clara på 1-års dagen! Hoppas ni har en mysig dag och ge henne en stor kram från mig och Molly.

    SvaraRadera
  8. Tackar:) Gulliga du som kom ihåg det!! Kram på er

    SvaraRadera