onsdag 25 januari 2012

Kanske i senaste laget

Kanske i senaste laget eftersom hon snart ska gå men idag har jag i sann skogsmulleanda beställt en ny ergonomisk bärsele. Babybjörnen är plågsam mot min rygg nu när N är tyngre och sitter framåtvänd vilket hon vill. Den här bärselen funkar upp till 16 kg så den kan ju faktiskt hänga med ett tag om den är skön att bära i, förutsatt att N fortsätter vilja vara apunge. Jag tror och hoppas att den nya selen ska funka bättre och bli mera använd. Många är gångerna då jag önskat att jag kunde ta en sele och dra iväg istället för vagnen och nu slog jag då till. Här hemma kommer den också väl till pass då N är en liten dam som gillar närhet och gärna vill bäras omkring. Emellanåt behöver jag faktiskt mina händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar