onsdag 6 januari 2010

Dagen efter!!

Ni som rumlat runt lite vet vad jag snackar om. Man vaknar och mår inte riktigt bra. Allteftersom minuterna går mår man sämre och sämre. Herr Ågren bankar på ens port, hårt. Saker man gjort går inte att göra ogjorda. Så har jag det idag. Skillnaden är att jag inte rumlat runt - det är håret. Vad f-n har jag gjort?! Det ser ut som en hockeyfrilla med en hint av medelålders tantstuk. Hoppas verkligen det rättar till sig efter hårtvätt och egen styling. Har inte haft lugg på säkert 4 år och den delen är nog ok, men resten... Alla mina slingstråk och solblekta toppar (låter inte så snyggt i sig) är borta och shit så mörk jag är egentligen! Skulle passa toppen i en tysk B-film - som man! Bara mustaschen som fattas.
Tanken med hela klippet var att komma ifrån uppsatt hår men nu är det mer nödvändigt än någonsin. Bild på mig kan ni få från nacken eller med huvudbonad för denna frillan representerar inte mig som person!
Oavsett, bild kommer, ha överseende:)

1 kommentar: