måndag 4 januari 2010

Hår


Frisyr från Frilla.se Mitt hår blev alltför långt under graviditeten för jag kom aldrig iväg till frisören där på slutet (de 5 sista månaderna;)). För att få en känsla av hur mycket för långt det var så klippte jag av ca 25 cm hastigt och lustigt inför dopet av Clara i mitten av december och håret är fortfarande långt... Den klippningen var mest för att se hyfsad ut inför dopet som sagt men nu är det dags att få till det på riktigt. Jag har valt mellan en uppsjö av frisyrer och ganska länge skulle det bli relativt kort, fräscht, piggt men så börjar jag mesa igen. Så nu blir det den här varianten. Fast inte riktigt - luggen ska vara rundare, kanske lite längre, jag är mörkhårig och har inte sådär rakt hår, men typ. Mardröm för frisörer? Jag? Min frisör får lida i em för nu kommer jag.

1 kommentar:

  1. TJUGOFEM CENTIMETER? Och du har hår kvar fortfarande? Ojoj, här osar jag av avundsjuka... ;)
    Frissan ovan är skitasnygg. Klipp klipp! Ser ut ungefär så som jag ville att mitt hår skulle se ut sist jag klippte mig, vilket även det är en evighet sen! Borde gå, men nu har min lugg växt ut så mycket att den precis kommer bakom öronen så jag ids inte riktigt. Det får växa lite till så att det fortfarande når bakom öronen efter klippningen.
    Ska bli kul att höra hur frisörbesöket gått, och kanske få se en bild av nyklippningen?
    Kram!

    SvaraRadera