måndag 17 maj 2010

Lugn lunch

Såhär lugnt kunde jag under eftermiddagen inta min lunch. För kallt att sitta ute idag men man kan ju försöka att vara så nära det går. Bäst av allt var att jag kunde känna mig avslappnad efter klippet hos min nya frisör också. Mycket duktig var hon. Till skillnad från hur det brukar vara så blev det idag frisören som tyckte att vi INTE skulle klippa så mycket som jag först föreslog. Dvs att koffeinet delvis hade gått ur mig;) Men en bra bit blev det ändå och jag är helnöjd än så länge. Återstår att se vad lilla familjen säger. Rekord idag på hur länge jag varit utan trollungen. Tror jag saknar lite faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Nu väntar vi bara på bildbevis! ;o)

    SvaraRadera
  2. Mikaela: Misstänkte det ;) Kan meddela att jag under gårdagen inte var särskilt nöjd, men idag är det nog ok igen... Börjar inse att jag är fullkomligt hopplös när det gäller mitt hår. Skulle nog ändå klippt det liiite kortare.

    SvaraRadera