lördag 5 juni 2010

Blicka framåt


Visst var det så att C blev ordentligt förkyld och vi har haft en natt från H. Hon är ju inte oväntat hur pigg som helst när morgonsolen letar sig in genom fönsterrutorna vid 06. Jag- not so much... Livselixir i sängen idag när Anders går på promenad med C. Förhoppningsvis kan jag öppna båda ögonen tills de kommer hem. Men nu ska vi blicka framåt! En underbar, solig lördag är här. Anders har visst semester i två veckor vilket jag inte kände till (pratar vi inte med varandra alls?;)) och det känns ju superskönt! Visserligen en del för honom att fixa inför storebrors ( Claras alltså) student i nästa vecka men det blir ändå lite lättare att hjälpas åt här om dagarna.
Gott så. Morrn, morrn.

3 kommentarer:

  1. Usch era stackare. Jag vet precis hur det är med en dunderförkyld tjej:(. Hoppas att hon kryar på sig snabbt!!!!

    Det där med ledigheten känner jag också igen. Joakim börjar visst sin pappaledighet 2veckor innan jag trodde att det var dags... Kommunikation? Kan hända att vi är så trötta småbarnsföräldrar att vi bara lyssnar med ett halvt öra? Kanske lite sömn kan råda bot på det, men hur gör man för att få sova ut???? Vi har bara haft en hel natt på 10 månader.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Maria: Vi kommenterar varandras bloggar precis samtidigt idag:)
    Ja, hur sjutton ska vi få sova ut?! Meddela mig när du har löst gåtan;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi, så komiskt:).

    Jag lovar att jag ska säga till när jag har löst gåtan och då ska jag söka patent på det. Man borde ju bli stenrik då;).

    SvaraRadera