fredag 4 juni 2010

Sommarminne

Till dagens make-up kändes det rätt att använda sommarpaletten. När jag stod där och försökte fixa kom jag att tänka på lilla C. Vid samma tid förra året. När det var dags att plocka fram sommarpaletten låg en bebis i min mage. Vad jag inte visste då var att det skulle visa sig vara världens finaste lilla bebis (enligt mig då;)). En underbar, rolig, busig virvelvindsbebis som gör mig så innerligt lycklig varenda dag. Och ganska blödig märker jag, snyft... Patetiskt? Ja, säkert men det skiter jag i.
Med lite guldtouch på ögonlocken drar vi för att kolla in djuren i Skånes Djurpark idag. Får se om intresset växt sedan sist;)

1 kommentar:

  1. Du verkar vara lika blödig som jag! :-) På Axels 1-årsdag fick jag bita mig i läppen, titta upp i himlen, gå iväg en sväng för att hindra tårarna. Det är så stort, så stort, så stort.
    Och nu är våra små Claror också snart 1 år. Otroligt!

    SvaraRadera