fredag 26 februari 2010

Dundertabbe


Har haft mammorna här på lite TGIF vilket var trevligt och verkade uppskattat. Vi förvånades alla över hur gott bubblet var för att vara alkoholfritt. Ända tills jag inser att det inte var alkoholfritt... Extremt pinsamt och hemskt. Det här är mammor som inte druckit en droppe sedan de blev gravida och så gör jag en sådan grym blunder! Först var jag övertygad om att de tabbat sig på Systemet och ställt flaskan fel. Inte förrän mammorna gått hem ser jag att jag tagit fel flaska från kylen. Det här är fruktansvärt. Hoppas verkligen inte att de mår dåligt över det där nu. För egen del så är det inga problem för jag dricker vin lite då och då men det gör ju inte de andra. Ingen drack mer än ett glas men ändå. Fy så dum jag känner mig. Såhär skulle det ju inte bli, men trevligt hade vi åtminstone...

4 kommentarer:

  1. Ojojojojoj... förlåt... men kan inte låta bli att fnissa lite ändå! Usch så jobbigt! Nåja, lite bubbel mår dom inte dåligt av. Snarare tvärtom! Tog mig både ett och två glas själv igår kväll. Skål och TGIF för det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det lite komiskt. JAG vet ju att det gör gott, men de andra... Skål och TGIF på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha! Det är ju roligt! :-)
    Hoppas att det inte var några helnykterister med också. ;-)

    SvaraRadera
  4. Förlåt att jag inte kan låta bli att skratta lite;). Ett glas skadar ju inte och de kan tom amma efteråt så det är ingen skada skedd. Men jag förstår att det känns lite jobbigt för dig. Många TGIF kramar till dig!

    SvaraRadera