måndag 22 februari 2010

Inredning

Passar på att göra iordning Claras blivande rum när resten av familjen är borta. Eftersom Clara har flera syskon så har vi behövt alla rum till dem hittills, men nu har storasyster flyttat och med en liten rokad mellan rummen så har jag äntligen fått tillgång till hennes blivande då. Med visst motstånd och vissa kompromisser ska jag tillägga. Fram tills dess att vi flyttar in hennes spjälsäng så har jag gått med på att brorsans säng står kvar samt en garderob. Får anpassa mig till det och försöka göra det mysigt ändå. Hade behövt dra till Ikea men med snöoväder i antågande vet jag inte om jag vågar ge mig iväg.

2 kommentarer:

  1. Det är ju en situation där man faktiskt inte VILL anpassa sig. Men jag förstår att du måste. Men om ett halvår eller så är det bara Claras rum då?
    Får vi se bilder? Jag ska ju också inreda barnens nya rum när vi flyttar så jag behöver lite idéer. :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det störigt att behöva kompromissa med det här men jag har inget annat val... Ja, om ett halvår hoppas jag det får vara hennes helt egna rum.
    Jag bommade ju att ta bild före, men ska se om jag får till en bild på det färdiga resultatet.

    SvaraRadera