torsdag 25 februari 2010

Inför TGIF

Imorgon ska mammagruppen ses här hemma och jag har bjudit in för att försöka uppbringa lite TGIF feeling. Det innebär alkoholfritt bubbel, vitt och rött dito samt tilltugg av olika slag. Får väl se hur det mottas för hittills har det bara varit "vanliga" fikor eller frukostar som gällt. Jag tröttnar på det. Ska allt vara så präktigt bara för att vi blivit mammor? Nej, nu måste jag få göra som jag brukar. Fredagar är lika med drink, tilltugg och firande av att helgen är på intågande! Alkoholfritt får jag kompromissa med men det är självklart ok. Det här är kanske ett knäppt påfund och mammorna kanske blir chockade men då får de väl bli det. Orkar inte leva i gullepluttlandet för tillfället.

3 kommentarer:

  1. Låter himla trevligt:). Tror att det kommer att uppskattas för hur kul det än är med vanliga fikor så går inget upp mot lite fredagsfeeling!!

    Vi har tom haft vinprovning i vår grupp så vår präktighetsstämpel har brutits ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ah, så trevligt! Jag hade blivit lycklig för en sådan inbjudan. Uppskattar de inte det tycker jag du ska byta mammagrupp! Konstiga människor i så fall.

    SvaraRadera
  3. Tack för peppen! Får se vad som tycks.

    SvaraRadera