lördag 13 februari 2010

Utmanad






















Mikaela har skickat en utmärkelse och utmanat mig. Ska skriva sju saker om mig själv. Svårt att avväga vilken nivå det här ska läggas på men här har ni:

- Jag gillar inte att prata i telefon. Från att tidigare ha pratat överdrivet mycket i telefon så gillar jag det numera inte alls. Jag vill kunna se människor jag pratar med annars kan man lika gärna maila eller skicka sms. Vet att en del av mina vänner har svårt att förstå detta möjligtvis, märkliga beteende.

- En dag när jag bearbetat mig själv tillräckligt ska jag gå med i en amatörteater. Jag har alltid varit fascinerad av teaterscenen och är så fortfarande. De som känner mig riktigt väl vet det.

- Jag har oerhört svårt för människor som är oärliga och snackar en massa skit. Det har väl de flesta kan man tycka men jag kan verkligen inte ta det.

- Jag är ruggigt dålig på att laga mat men kan göra riktigt bra drinkar.

- Jag har varit väldigt, väldigt nära att pierca mig i tungan. Jag satt i stolen på piercingstudion innan jag kom på att det inte var något jag ville.

- Jag tycker väldigt mycket om djur vilket i perioder gör att jag inte vill äta kött. När en sådan period är över kan jag plötsligt finna mig själv njuta av både råbiff och carpaccio... Det är väldigt mycket jag det där. Gör det ordentligt annars kan det vara.

- Jag är tramsigt svag för glamour om än bara i min lilla värld.

Den här utmärkelsen blir som den till en nobelpristagare i litteratur. Utmärkt men ingen läser mig;) Allvarligt talat, bloggen är ny och inte många av de som är inne och läser ger sig tillkänna varför det är lite besvärligt att passa vidare. Men Camilla T och Maria ni är utmanade!

2 kommentarer:

  1. Haha! Försök inte! Jag blev också utmanad av Mikaela, svarade på den igår och utmanade dig då! :-) Missade att hon redan utmanat dig. Betyder det att både du och jag måste skriva sju saker till? ;-)

    SvaraRadera
  2. Förstår telefonerandet helt och fullt. Varför vi lagt av med telefon. Helt. Fast sådan då. Mobil räcker för dom korta stunder det ska pratas. Inte alla som gillar det beslutet kan jag säga...

    SvaraRadera