tisdag 2 mars 2010

Anden i flaskan

Clara är säkert genomtrött efter natten och med infektion i kroppen dessutom. Måste hon ju vara. Jag har ingen infektion men natten var riktigt kass och jag är slut. Sover hon då på dagen? Nej!! Jag tänkte i min enfald att vi säkert skulle kunna få sovmorgon istället. Nejdå, klockan 0715 var det dags. Sen har hon sovit 2 ggr 30 minuter varav den ena halvtimmen i vagnen. Blir knäpp. Jag vet ju att hon kommer sova ännu sämre inatt om jag inte får till daglurarna. Ska jag behöva gå ut på en 2-timmars promenad med vagnen? Skulle inte tro det. Jag orkade ju knappt hålla ögonen öppna den lilla stund vi var ute nyss...
Anden i flaskan. Jag gnuggar och slösar en av mina tre önskningar nu. Låt Clara bli frisk NU!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag gnuggar också flaskan och önskar att Clara blir frisk NU!!!

    Så jobbigt det är när de är förkylda och alldeles snoriga. Tack och lov är Molly bättre nu, men så fort hon ser koksaltsflaskan eller nässugen så skriker hon så det kan ju inte vara direkt skönt att få behandling...

    Hoppas att ni har fått lite med sömn inatt så att du orkar med dagen.

    Skickar massa krya på dig kramar till Clara (och kämpa på kramar till dig)!!!

    SvaraRadera
  2. Maria: Hon är lite bättre idag och har sovit bättre inatt men i vår säng större delen av natten...
    Kram!

    SvaraRadera