tisdag 2 mars 2010

Ute skiner solen...

Ute skiner solen men jag har bara regn hos mig.
Igår låtsades jag inte höra att Clara nös alltför ofta. Jag ville inte se att hennes näsa rann. Inatt brakade det lös. Hon är förkyld - igen! Känns som om hon just blev frisk. Vad är det för klent immunförsvar hon har? Gillas inte. Natten bland de värsta vi haft. Jag vill sova men kan som vanligt inte... Näsfrida, koksalt, Alvedon nu är det dags igen. Riktigt rutten timing just som vi börjat få ordning på nätterna.
Som sagt, bara regn hos mig:(

2 kommentarer:

  1. Näe fy för! Stackars Clara. Och stackars dig. Hoppas på snar bättring. Och hoppas nätterna återgår till det braiga när hon blir frisk. Det tror jag det kommer göra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mikaela: Tack snälla! Känner mig ganska knäckt för tillfället. Just när allt började bli så bra. Hoppas också det tar vid där det slutade...
    Kram!

    SvaraRadera