söndag 14 mars 2010

Vann rätt låt?

Får väl kommentera melodifestivalen trots allt. Jag har ju tidigare skrivit om Anna Bergendahls låt som numera är vinnarlåten. Vad den har för chanser i Eurovision i maj vet jag inte, men jag tycker det är ett rofyllt nummer. Förresten är jag inte så intresserad av den europeiska melodifestivalen längre och den svenska har egentligen blivit för utdragen, men jag kan liksom inte riktigt låta bli ändå. Fullkomligt biten som jag varit förr är jag dock inte längre.
Vad blev det av Peter Jöbacks bidrag igår? Trodde han skulle få betydligt bättre placering, för skicklig sångare det är han. Ola kom inte heller så högt placerad som jag tippat trots slipat framträdande till en låt som sätter sig. Salem al Fakir verkade allvarligt talat mest lättad över att inte vinna. Övriga bidrag har jag inte engagerat mig så mycket i.
Jag är verkligen allätare när det gäller musik så inbilla er inget efter mina inlägg om melodifestivalen. Jag är ingen "Lill-Babs wannabe" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar