tisdag 30 mars 2010

Sensationslysten

Jag känner mig lite sensationslysten. Vill att det ska hända något. Något spännande, kul, oväntat. Det är jättekul att Clara kan peka på lampan och vinka men jag menar något annat.
Typ som att vinna 214 miljoner på Lotto... Förstår någon hur jag kan reta ihjäl mig på att jag inte spelade denna helgen? Det var min tanke. Jag sa att jag skulle just för att det var en grym Jokervinst, men glömde. Sen får jag då höra att denna unika storvinst gått till någon i Helsingborg. Inte för att chansen varit särskilt stor att det vore jag istället, men det hade känts bättre om jag åtminstone spelat. Hm, 214 miljoner. Vad skulle jag göra då?

3 kommentarer:

  1. Jag glömde också att spela i helgen och grämer mig för det. Brukar aldrig spela annars, men hur kan man låta bli med den vinsten i potten? Ja ja, får hoppas på fler chanser (obotlig optimist) och istället drömma om vad jag hade gjort med pengarna. Ett par hus i varmare klimat står nog högst på listan.

    SvaraRadera
  2. Hus, lägenheter och flygbiljetter hade jag köpt! :-)

    SvaraRadera
  3. Hus eller lägenhet och en ny bil vet jag att jag hade köpt. Tänk om...

    SvaraRadera