fredag 12 mars 2010

Reklamation

I förrgår var jag och köpte åkpåse till Claras sittdel i vagnen. Blir bara så himla trött och irriterad när jag idag upptäcker att dragkedjan är sönder. Så idag fick vi köra iväg och byta. De hade aaaldrig varit med om det tidigare, att dragkedjan på den sorten gått sönder. Nähä, men nu har den det! Ny åkpåse med hem och sovande Clara i vagnen nu. I liggdelen, för hon sover bäst i den än så länge... Eller är det jag som inte riktigt vill att hon ska sova bra i sittdelen så hon kan vara liten ett tag till?

3 kommentarer:

  1. Lustigt det där. Läste samma sak om vilja-vara-liten och ligg- och sittvagn hos Camilla. Här hemma reagerar vi nämligen helt annorlunda. Undrar om vi är knäppa... Hihi. Vi säger "vad kul, ett nytt framsteg, hon blir större".
    Och eftersom Vera aldrig gillat att vara vaken i liggvagnen och eftersom vår sittdel har fullt liggläge, bytte vi redan förra helgen! Och det är plötsligt roligt att vara ute vaken! Underlättar en hel del kan man lugnt påstå. :o)

    SvaraRadera
  2. Jag är så kluven. Samtidigt som det är roligt att se alla hennes framsteg, att hon växer och blir stor så tycker jag det är lite känslosamt. Det påminner mig bara om att tiden går så fort och aldrig någonsin kommer igen...

    SvaraRadera
  3. Så sant. Man måste verkligen tänka på att ta tillvara på varje sekund!

    SvaraRadera